Pages

Friday, April 8, 2011

BERKORBAN ITU INDAH

               Tersentap hati ini… aku telah membuat keputusan yang drastik memilih Insaniah setelah mendapat tahu aku ditawarkan program asasi pengajian Islam…

            Tiba-tiba…malam ini dapat tahu aku layak untuk mengikuti temuduga program diploma tahfiz al quran di Darul Quran. Sedihnya hanya Allah yang tahu…. Paling sayu bila temuduga buat kat Maktab Mahmud Alor Setar.. maahad aku sendiri…

TAHNIAH
ANDA LAYAK UNTUK MENGIKUTI TEMUDUGA
PROGRAM DIPLOMA TAHFIZ AL QURAN SESI 2011/2014
Nama : NUR NASUHA BINTI ABDUL RAHMAN
PROSES TEMUDUGA PROGRAM DIPLOMA TAHFIZ AL QURAN SESI 2011/2014
Calon dikehendaki menjalani sesi temuduga hafazan dan ujian bertulis
(calon diberi satu mukasurat al Quran Mashaf Uthmani untuk dihafaz dalam masa 1 jam).

           Tak pa… serikandiumar berkorban memberi peluang kepada orang lain. Benar? Ya Allah.. kuatkan tekad hatiku ini… BERKORBAN ITU INDAH~


Coretanku,
Serikandiumar93
12:01 am
9 APRIL 2011

7 comments:

DawudHawariy said...

Cepatnya update.......
ape pun tahniah.......
ALLAH tau ape yg terbaik utk kita....
Jgan bersedih........

habibi qalbi said...

salam..ada yg menanti lebih baik tu..perancangan Allah lbh baik,kan..

Yien said...

assalamualaikum ya ukhti..
tahniah saya dahulukan kepada peluang yang Allah berikan pada ukhti..moga ukhti mampu buat yang terbaik...
bak kata ukhti sebelum ini, Allah sentiasa tahu yang terbaik...
insyaAllah, saya doakan yang terbaik untuk ukhti..jgn lupa update blog pula ye?
assalamualaikum

Anonymous said...

alhamdulillah, jika hadiri temuduga itu dan ke darul qur'an bagaimana?

darul qur'an itu buminya sangat indah,biahnya tiada taranya.. tiada terungkapkan..sangat mendidik hati,pengalaman yang tak mungkin dilupakan

insyaAllah..

HaDi said...

Salam...

Tahniah kerana diberi piliahn yg sgt byk dan bagus pula tawarannya...
Semoga mendapat yg terbaek daripada yg terbaek...

zara_ps said...

Tahniah!

zara_ps said...

bukan senang nak dapat dq tu..