Pages

Tuesday, April 19, 2011

PENGAKUAN


            Pengakuan !           

          Hari ini temuduga Darul Quran di Maktab Mahmud Alor Setar. Maaf… serikandiumar dengan ini mengaku, tak pergi dah temuduga ~___^

          Sedih ka gembira? Sedih pun ada… tenang pun ada… huhu
Takpa…dah tekad nak masuk Kolej Universiti Insaniah. Pilihan Allah…pilihan aku juga la.

Doakan yang terbaik!

p/s : Selamat maju jaya sapa yang pergi temuduga hari ini ye..


Catatanku,
serikandiumar93
5:47 am
19 APRIL 2011

7 comments:

songkok_hensem said...

aduss....g jer lar temuduga dq tu
:)

MUJAHIDAH SOLEHAH said...

alhamdulillah!!x aperlarrhh..pilihan allah utk enti di kolej insaniah..teruskan perjuanganmu di sana ukhti ^^ slmt berjaya.. ^__^

yatie Awang said...

semoga berjaya....Amin...

Anonymous said...

Maha Hebat Allah yang Maha Mengatur segala-galanya

InsyaAllah

fendy said...

selamat berjaya. :)

SeRiKaNDi_uMaR93 said...

songkok hensem : tak mau :)

mujahidah solehah : thanks ukhti ^___^

yatie awang, anoymous, fendy : syukran buat semua...

doakan yang terbaik buat diri ini :)

أِبنو سلنجوري said...

insyaAllah ada baiknya.. lau Insaniah dekat cket.. yg penting kehendak diri kita. nak berjaya or x.. kat mana2 pun boleh berjaya.. : )