Pages

Monday, February 28, 2011

TERSENYUM CERIA ^___^


          Semalam, aku berwajah duka, kerna menahan perit kesakitan yang menusuk ke kalbu. Aku cuba yakinkan diri ada hikmah yang tersendiri. Aku yakin sangat-sangat ya Allah…

Hari ini… aku disahkan sebagai pemenang contest 3 series : ayu rashidah. Allahuakbar… tak sangka sangat-sangat. Sedikit monolog hati yang aku tulis hanya sekadar suka-suka setelah di ‘tag’ oleh blog Menongkah Arus Kehidupan, kini menjadi realiti akulah pemenangnya. Terima kasih ya Allah…Kau hadirkan kegembiraan pada hatiku ini.

Terima kasih buat pemilik blog Ayu Rashidah yang sudah memilih aku sebagai pemenang contest ini. Moga Allah permudahkan urusanmu ukhti mahbubah… 

p/s: hadiah ini khas buat ibu tercinta yang tekun mendidikku menjadi seperti ini…


monolog serikandi,

serikandiumar93

1:49 pm

28 Februari 2011

8 comments:

Unknown said...

tahniah ya! teruskan berblog

DawudHawariy said...

tahniah sbb berjaya mmnangi contest nie..... bittaufiq wannajah ya ukhti..........

nfjunsu said...

tahniah! u deserve it..

WaFa' aN-NiSa' said...

tahniah suha.. :)

Muhd Iqbal Samsudin said...

Tahniah!! Anti memang layak menang berdasarkan pengammatan ana.

Muhd Iqbal Samsudin said...

eh lupa, comel sungguh kucing tu. I like !!

Unknown said...

terima kasih buat semua yang memberi sokongan kepada ana untuk terus menulis, doakan ana berjaya menyiapkan novel ana yang terbengkalai ^___^

CHE ROSSLI said...

Congratulation. Teruskan menulis.. dan try lagi another contest yang bermanfaat..